ПУБЛІКАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ РОБІТ ОСВІТЯН “ДЖЕРЕЛА”



"Здобутки освітян Запорізького регіону - 2018"
Електронні збірники наукових праць сайту ЗОІППО 

Випуск 5 (37) / 2019 Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Досвід та перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні: регіональний аспект».
Авєдова С. А. Розвиток мовлення  дітей із синдромом Дауна засобами театралізованої діяльності [Електронний ресурс] // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. – 2019. – Випуск (подано до друку)
Дудченко Т. М. Розвиток навички свідомого читання учнів з порушеннями слуху [Електронний ресурс] // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. – 2019. – Випуск (подано до друку)

Рябченко Н. М., Драєвська С. А. Формування основ фінансової грамотності та соціальної компетентності старших школярів із синдромом Дауна  [Електронний ресурс] // Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. – 2019. – Випуск (подано до друку).

Випуск №3(32)/2018
Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції
«НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА НОВОГО СТОРІЧЧЯ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»
(14-21 травня 2018 року, м. Запоріжжя)

1. Драєвська С.А., Особливості корекційної роботи психолога з сенсомоторного розвитку дітей з синдромом дауна в умовах інтегративного освітнього процесу.
2. Крохмаль Н.Б., Коршунова Н.І., Шокарєва О.Є., Підсумковий науково-методичний фестиваль з проблеми "Впровадження здоров`язберігаючих технологій в освітній процес навчального закладу".
Випуск №1(30)/2018  


Позашкілля Запоріжжя
Випуск 9 / 2019

Хрестиніна Т. А. Роль художньо-естетичного виховання у розвитку особистості учня [Електронний ресурс] // Позашкілля Запоріжжя. – червень 2019. – Випуск 9. – Режим доступу : РОЛЬ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ У РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ.
Педагогічні науки та освіта: збірник наукових праць ЗОІППО

1. Антоненко М. М., Козакова О. В. Особливості організації освітнього розвивального середовища при роботі з учнями із синдромом Дауна // Педагогічні науки та освіта: зб. наук. праць ЗОІППО (подано до друку)
2. Драєвська С. А., Рябченко Н. М. Формування соціальної компетентності у дітей із синдромом Дауна засобом екскурсій // Педагогічні науки та освіта: зб. наук. праць ЗОІППО (подано до друку).
3. Жовтяк Г. К. Розвиток творчої компетентності у дітей з ураженою слуховою функцією засобами структурно-логічних схем на уроках географії // Педагогічні науки та освіта: зб. наук. праць ЗОІППО (подано до друку)
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції
«ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ» (3-4 квітня 2018 року, м. Запоріжжя)
1. Козакова О.В., Формування дочислових уявлень у дітей із синдромом Дауна.
Випуск №3(25) / 2016


Матеріали   Всеукраїнської конференції з міжнародною участю
«НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ФАХІВЦЯ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ»  18-19 жовтня 2016 р., м. Запоріжжя1
1. Обухова  Н.О. Використання здоров’язбережувальних методів в роботі педагога з дітьми з ООП.
Матеріали міжнародних конгресів, конференцій.
МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ “ Неперервна освіта нового сторіччя”-2015
1. Нішенко О.В. “Модель професійної компетентності  керівника закладу освіти”
2. Нішенко О.В., Соціальна адекватність та цивілізаційна компетентність – основа продуктивного навчання та сучасний вимір досягнення загальноосвітнього стандарту випускника школи-інтернату.

Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічний супровід осіб з особливими потребами в інклюзивній та спеціальній освіті», 11-12 квітня 2019р. 
1. Драєвська С. А., Рябченко Н. М. Формування соціальної компетентності у дітей із синдромом Дауна засобом екскурсій // Психолого-педагогічний супровід осіб з особливими потребами в інклюзивній та спеціальній освіті: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11-12 квітня 2019р. – Львів : Друкарня «Справи Кольпінга в Україні», 2019. – С.116-120.
Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Наука очима молоді – 2019»
Манько М. О. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами казкотерапії // Збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Наука очима молоді – 2019» (17 травня 2019 року, м. Запоріжжя) / за заг. ред. В. В. Нечипоренко. – Запоріжжя : Вид-во ХНА, 2019. – С. 169-170.
Всеукраїнські науково-практичні конференції
1. Аушев С.П. “Медико-педагогічні рекомендації щодо формування придатності до масових робочих професій учнів з порушенням слуху” (Тези до виступу ,м.Запоріжжя, видавництво ХНРБЦ)
2. Аушев С.П. “Формування пізнавальної діяльності нечуючих на заняттях з розвитку слухового сприймання” (Тези до виступу ,м.Запоріжжя, видавництво ХНРБЦ)
1. Крохмаль Н.Б., Перегуда С.В. Білінгвістичний підхід до навчання дітей з ураженою слуховою функцією.
2. Рябченко Н.М. Формування навичок читання у дітей із синдромом Дауна.
3. Козакова О.В., Антоненко М.Н. Тематичний підхід до формування уявлень про рослинирідного краю у молодшихшколярівіз синдромом Дауна.
4. Драєвська С.А. Статеве виховання як складова соціалізації дітей із синдромом Дауна.


ЗапоВікі
Крохмаль Н.Б.
Фахові видання
1. Аушев С.П. Обстеження скрінінг-методом учнів-інвалідів з ураженим слухом і організація контролю за їх здоровям” . (Спецвипуск науково-методичного альманаху “Нива”)
2. Аушев С.П. “Виявлення супутних захворювань учнів з розладами слуху” ( Дефектологія)
3. Крохмаль Н.Б. Активізація мовленнєвої діяльності учнів з порушеннями слухової функції  ( подано до друку, збірник наукових праць «Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови»)
4Козакова О.В. Рябченко Н.М. Формування  навичок читання у молодших школярів із синдромом Дауна ( подано до друку, збірник наукових праць «Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови»)
5. Козакова О. В. Використання засобів альтернативної та допоміжної комунікації у процесі навчання дітей із синдромом Дауна // Корекційна педагогіка. Вісник УАКП. – 2019. – №1. – С. 26-29.
6.  Крохмаль Н.Б. Активізація мовленнєвої діяльності учнів з порушеннями слухової функції // Humanitarium. – Переяслав-Хмельницький; Ніжин : Лисенко М.М., 2018. – Том 43. Випуск 2 : Педагогіка. – С. 62-72.


7. Козакова О.В. Рябченко Н.М. Формування  навичок читання у молодших школярів із синдромом Дауна // Humanitarium. – Переяслав-Хмельницький; Ніжин : Лисенко М.М., 2018. – Том 43. Випуск 2 : Педагогіка. – С. 45-52.
8. Крохмаль Н.Б., Перегуда С.В., Драєвська С.А. Система заходів освітнього процесу для учнів п’ятого класу з ураженою слуховою функцією під час адаптаційного періоду // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. – 2019. – №7 (55). 

Збірник наукових праць і статей
1. Артеменко О. В. Питання формування національної самосвідомості учнів спеціальних шкіл // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців. – 2018. – Випуск 6. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка. – С. 7-12.

2. Переяслова С. Л. Ігрові технології  та їх психотерапевтичний вплив на дітей з психофізичними порушеннями. // Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців. – 2018. – Випуск 6. – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка. – С. 328-334.
Збірник наукових праць і статей.
1. Хупавка Н. М. Питання розвитку соціальної активності розумово відсталих підлітків // Студентська наука-2018: збірник студентських наукових статей з педагогіки та психології. Т. 1. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 149-153.
2. Синявіна Ю. А. Організація освітньо-розвивального  середовища для дітей з психофізичними порушеннями в умовах закладу освіти // Студентська наука-2018: збірник студентських наукових статей з педагогіки та психології. Т. 1. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 135-140.


3. Двойних Н. А. Краєзнавча робота в системі екологічної освіти учнів спеціальної школи // Студентська наука-2018: збірник студентських наукових статей з педагогіки та психології. Т. 1. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 98-103.
Збірник наукових праць і статей
Куртяник А.І., Сапальова Н.Г.
Соціально педагогічна підтримка обдарованої особистості в інтернет-середовищі в умовах спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату.” 
(Матеріали Всеукраїньскої науково-практиної конференції “Соціалізація обдарованого учня в інтернет-середовищі. 31 жовтня 2018 року, Київ)


Комментариев нет :