Логопедичний супровід спрямований на три категорії дітей:
- діти, що перебувають в ДНЗ і мають логопедичні вади;
- школярі з синдромом Дауна;
- учні початкової школи (1-3 класи), що мають логопедичні проблеми.
Логопедичний супровід здійснюється за такими напрямками:
Логопедичне обстеження вищезазначених категорій дітей і виявлення тих, які потребують допомоги з боку логопеда.
1. Визначення шляхів подолання проблем і складання індивідуального плану корекційної роботи.
2. Корекційна робота з дітьми в формі індивідуальних та індивідуально-групових занять.
3. Консультативна допомога батькам дітей-логопатів.
4. Консультативна допомога педагогам, що працюють з дітьми, які мають логопедичні проблеми.
5. Вивчення новітніх технологій та підходів щодо подолання мовленнєвих порушень. Втілення їх в практику роботи.
6. Створення власного ППД .
Логопедичний супровід здійснюється за державними програмами.
Завдяки сумісній співпраці логопеда, педагогів та батьків дітей-логопатів вдалося досягти суттєвих результатів в корекційній роботі. Так, в минулому навчальному році в загальноосвітніх групах і класах за результатами аудиту 65% дітей не мають дефектів мовлення і 35% - із значно покращеним мовленням.
В класах для дітей із синдромом Дауна є значна кількість дітей з несформованими мовними засобами. Робота з такими дітьми потребує тривалого часу і зусиль з боку всіх учасників корекційно-реабілітаційного процесу. Логопедична служба використовує найбільш результативні засоби активізації мовлення, а саме – елементи театрально-ігрової діяльності і логоритміки. Учні навчаються в атмосфері успіху та заохоченнях. У дітей значно збільшився словниковий запас та з'явилось бажання мовленнєвого спілкування.
Логопедичний масаж язика
Артикуляційна гімнастика за допомогою логопедичної ляльки
Заняття зі збагачення словника і відпрацювання граматичних категорій слів
Річний звіт про результати логопедичної роботи вчителя-логопеда ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР Авєдової С.А. 2020-2021 н.р.
Комментариев нет :
Отправить комментарий