Управління науково- методичною діяльністю вчителів

Сучасні реалії змінили не лише освітній процес, а й самого педагога. Педагог, який глибоко володіє знаннями, сучасними освітніми технологіями, розуміє психологічні особливості розвитку школярів з особливими потребами, здатний допомогти учням реалізувати себе в майбутньому та стати повноцінною особистістю нашої держави.
Тому найважливіше завдання школи-інтернату «Джерело»  - оволодіти ефективними освітніми  технологіями, створити ефективну систему науково-методичного супроводу, що забезпечить зростання рівня професійної компетентності педагогів школи -інтернату та створення якісно нового освітнього середовища.
Саме через це в основу моделі методичної служби школи - інтернату покладено такі ключові принципи управління.


Комментариев нет :