Передовий педагогічннй досвід
УЧІТЕСЬ, ЧИТАЙТЕ,
І ЧУЖОМУ НАУЧАЙТЕСЬ,
Й СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ.
Т. ШЕВЧЕНКО
    Події сьогодення підтверджують, що за будь-яких обставин надійним скарбом є професіоналізм, досвід та знання. Бути ефективним вчителем-майстром, постійно підвищувати власний педагогічний рейтинг нам допомагає  не лише перспективний педагогічний досвід фахівців школи-інтернату, а авторські методики, майстер-класи відомих провідних фахівців області, України.
    Тож будьмо Майстрами! Адже, коли ти Майстер, ти завжди будеш потрібен вихованцям, освітянам, людям, які тебе оточують...
Майстрами своєї справи в цьому навчальному році відчували себе такі педагоги, як Засоріна О.В., Шаповалова Н.Л., Васильєва Т.С.,  Ботнарєва Н.В.
  Завдяки запропонованій Вашій увазі таблиці  можна відстежити етапи зростання майстрів педагогічної справи:

 Етап

Відповідальний

Тема
І.
 Підготовчий етап
Діденко Л.І.
 «Розвиток пізнавальної активності  дошкільників»
ІІ.
Вивчення передового досвіду
Арзамаскова Л.М.
 «Розвиток емоційно-вольової сфери          засобами  лялькового театру»
Рябченко Н.М.

 «Формування навичок читання в учнів із  синдромом Дауна»    
ІІІ. Узагальнення та аналіз наслідків
Федорова Т.М
 «Використання  ігрових прийомів  на уроках  української мови»
Шаповалова Н.Л.
 «Розвиток мовлення на уроках фізики»
Засоріна О.В.

 «Родинне виховання у системі орієнтованого  навчання»
ІV.
Поширення ПД
Васильєва Т.С.
 «Використання наочності на уроках історії -  запорука успішного  навчання»
Ботнарєва Н.В.
 «Когнітивно-комунікативні методи навчання як  фактор підвищення  культури молодшого  школяра  з вадами ОРА»



       Ця наочна графіка має спонукати кожного педагога школи-інтернату на власні творчі здобутки, на планування дорожньої карти розвитку. 


Діагностико-прогностичний аналіз роботи методичних служб та структурних підрозділів школи-інтернату у 2016-2017н.р..
Об’єкт
Успіхи
Недоліки
Причини недоліків
Завдання на наступаючий рік
Школа передового педагогічного досвіду
 1.Моніторингові дослідження  «Професійне зростання педагогів»
 1. Недостатнє знайомство  із сучасними  інновайційними  технологіями, формами  організації навчально-  пізнавальної діяльності.
 1.Завишена самооцінка  окремих педагогів.  1. Створити педагогічну  студію «Сучасні педагогічні  технології – шлях до  успіхів і творчої  майстерності».
 2.Проведений аукціон педагогічних  знахідок «Творчий портрет вчителя»:  презентація портфоліо вчителів  Васильєвой Т.С, Ботнарєвої Н.М.,  Рябченко, Арзамаскової І.М..  2.Формувати  акмеологічний світогляд  педагогів як показник  їхньої професійної зрілості.
 3.Участь у Всеукраїнському конкурсі  «Вчитель року спеціальних закладів о світи  - 2016». Призери: Васильєва Т.С.,  Ботнарева Н.М..  3.Прискорити формування  нового педагогічного  світогляду, основних  професійних якостей  вчителя для участі у  конкурсах.
 4.Започаткована робота педагогічного  клубу «Акме» для формування  акмеологічного світогляду педагогів як  показник їхньої професійної зрілості.  4. Не в повній мірі  упроваджуються технології  ефективної взаємодії  учасників НВП, які  забезпечують високу  результативність.  4.Недостатнє прагнення  педагогів у досягненні  вершин власного  вдосконалення.  4.Сприяти діяльності  навчального закладу як  особливого середовища, де  мають бути створені всі  умови для мотивації до  змін, саморозвитку  особистості вчителя.
 5.Освітній лекторій «Формування  особистісно професійного іміджу  вчителя засобами самореалізації»  5.Малоефективна  експериментально-дослідна  робота.  5.Слабка зацікавленість  педагогів в організації  науково-дослідницької  роботи.  Провести місячник  педагогічної майстерності  «Творчість педагога – шлях  до успіху» .


Презентація педагогічного досвіду Шаповалової Н.Л. 2022 н.р.





Презентація досвіду роботи Рилушко І.О

Презентація досвіду роботи Супрун М.В

План роботи ШППД у 2019-2020 навчальному році

Звіт роботи школи передового педагогічного досвіду (2018-2019 н.р.)

Про впровадження ППД в роботу освітян «Джерела» . Рябченко Н.М.

Презентація досвіду роботи вихователя Арзамаскової Л.М.

Досвід роботи Перегуди С. В.

Аналіз роботи школи передового педагогічного досвіду (2017 – 2018 н.р.)


Презентація педагогічного досвіду Жовтяк Г.К.

Презентація педагогічного досвіду Рябченко Н.М.

Вчителі КЗ "ЗСЗШІ «Джерело» - фіналісти конкурсу «Педагог року спеціальних закладів освіти»

Досвід роботи Конограй І.В.

Презентація педагогічного досвіду Федорової Т.М.

Корекційна робота з розвитку слухового сприймання та формування навичок вимови у дітей з вадами слуху. Аушева Т.Г.


Презентація педагогічного досвіду Діденко Л.В.


Презентація педагогічного досвіду Рябченко Н.М. «Формування навички читання у дітей із синдромом Дауна»

Презентація педагогічного досвіду Шокарєвої О.Є.

Презентація педагогічного досвіду Ботнарєвої Н.В.

Презентація педагогічного досвіду Арзамаскової Л.М.

Презентація педагогічного досвіду Засоріної О.В.














Комментариев нет :