Проблемний семінар


Розвиток особистості індивіда з психофізичними порушеннями різного характеру й ступеня можливий лише за умови корекційно-реабілітаційного впливу та активного залучення до життя суспільства.
(Л.Виготський)
Удосконалення організації та змісту спеціальної освіти, своєчасної комплексної допомоги учням з особливими освітніми потребами має першочергове значення для їхнього ефективного освітнього процесу та динамічної інтеграції у соціум.
         Аналіз розвитку цивілізації надає можливість простежити еволюцію поглядів на результативність допомоги людині з психофізичними порушеннями. Численні спроби узагальнення досвіду корекційно-реабілітаційного навчання та виховання учнів з особливими потребами свідчать про важливість та пріоритетність педагогічного втручання  в процес подолання адаптаційних труднощів, реалізації принципів особистісно-орієнтованої освіти, розробки раціональних методів та прийомів навчання, виховання, корекції і як наслідок – всебічного розвитку особистості в організаційно-педагогічних умовах спеціального навчального закладу.

         Розуміючи всю важливість не тільки стратегічних, а й тактичних завдань, які стають перед освітянами «Джерела», педагогічний колектив обрав актуальну наразі науково-методичну проблему «Організаційно-педагогічні умови модифікації корекційно-реабілітаційного простору спеціального навчального закладу», яка, сподіваємось, допоможе реалізувати нагальні завдання спеціальної освіти.







Архів
«Впровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес навчального закладу як умова формування здоров’я молодого покоління»
1. Якісно проаналізований та визначений домінантний вплив сучасних здоров’язбережувальних технологій в контексті компетентнісного підходу на якість освіти дітей з особливими освітніми потребами.
2. Здійснена систематизація теоретичних надбань та практичних напрацювань про інноваційні технології навчання та їх застосування на уроках та у позакласній діяльності.
3. Підвищилось конкурентоспроможність освітніх послуг школи-інтернату.
4. Здійснилась модернізація навчально-методичної бази школи-інтернату для впровадження  загальноосвітніх технологій в навчальну діяльність.
5. Зріс навчально-виховний потенціал щодо свідомого ставлення учнів до свого здоров’я, формування засад і гігієнічних навичок здорового способу життя, збереження та зміцнення здоров’я.
6. Активізувалась навчально-виховна діяльність на основі моделювання системи здоров’язбережувальних технологій.
7. Розширився діапазон впровадження здоров’язбережувальних технологій з метою зміцнення здоров’я школярів.
8. Започаткована трансформація результатів інноваційної діяльності зі здоров’язбереження вихованців  школи-інтернату в регіональний освітній простір.
9. Більш ширше використовуються різноманітні форми роботи для професійної підготовки педагогів школи-інтернату з питань здоров’язбереження:
  - семінари-тренінги;
  - семінари-практикуми;
  - відкриті уроки;
  - майстер-класи;
  - ділові ігри;
  - лекції-діалоги;
  - педагогічні наради;
  - анкетування.
Перспективи  подальшої  роботи  науково-практичного семінару:
1. Стимулювання педагогів до опублікування в педагогічній пресі матеріалів уроків зі здоров’язбереження вихованців.
2. Висвітлювання у наукових статтях, досвідах, авторських програмах результатів впровадження у НВП здоров’язбережувальних технологій.
3. Створення умов для переведення школи-інтернату з інноваційного здоров’язбережувального режиму розвитку в експериментальний (науково-дослідний).







Постійнодіючий семінар «Стратегія і тактика корекційно-реабілітаційної діяльності КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР

Науково-методичний навігатор з проблемної теми ОЗ

Режим дня школяра (2011-2012 н.р.)

Формування в учнів здоров`ятворчого потенціалу через виховання морально здорової особистості (2012-2013 н.р.)

Здорова дитина – майбутнє нації (2015-2016 н.р.)

Формування здорової особистості в умовах розвивального середовища закладу

Актуальність і значущість питання щодо дотримання ДержСанПін(у)






Комментариев нет :