Шкільний інформаційно–ресурсний методичний центр


Методичний кабінет - педагогічна  майстерня вчителів, інформаційно-ресурсний, науково-практичний центр школи,  призначений для забезпечення творчої роботи вчителів зі свого предмета, самоосвіти і вдосконалення педагогічної майстерності, а також для аналізу та узагальнення досвіду методичної роботи, накопиченого в установі освіти; створення умов щодо впровадження науково-педагогічних знань, нових досягнень у галузі навчання та виховання учнів.

Устаткування методичного кабінету включає:
- стенди, що відображають організацію навчальної та методичної роботи в школі;
- фонди педагогічної преси, а також літератури з питань педагогіки, психології, методики навчання і виховання;
- зразки навчальної документації (приватні методики, вступні лекції, плани-конспекти проведення занять тощо);
- інформаційні покажчики, виписки і каталоги літератури з питань навчання і виховання;
- каталоги навчальних кінофільмів  та інших дидактичних матеріалів, використовуваних в загальношкільному масштабі;
- матеріали провідних педагогів з питань теорії та практики навчання і виховання у вигляді друкованих матеріалів;
- довідкову літературу (енциклопедії, словники, довідники тощо);
- технічні засоби для перегляду і прослуховування наявних дидактичних матеріалів (телевізор, комп’ютер, магнітофон, мультимедійний проектор, екран).


Устаткування та  організація роботи методичного кабінету дозволяє вирішувати такі завдання :
- нормативно-організаційні (пропаганда рішень і вказівок органів управління освітою, керівництва навчального закладу і рішень педагогічної ради з питань навчання і виховання);

- дидактико-методичні (надання допомоги методичним об'єднанням в розробці планів роботи на навчальний рік, а також в організації, підготовці та проведенні загальношкільних заходів щодо узагальнення досвіду методичної роботи (методичних зборів, нарад, семінарів, науково-методичних конференцій);
- інформаційно-проблемні (забезпечення збору, зберігання та популяризації літератури з проблем педагогіки, психології, методики навчання і виховання);            
- практичні (надання допомоги вчителям у підготовці та проведенні різних видів занять, надання систематизованих методичних посібників і зразків документації, а також шляхом організації консультацій досвідчених вчителів);
- технологічні (рекомендації з методики застосування ТЗН; допомога вчителям у їх використанні, узагальнення та аналіз використання ТЗН на уроках);



- створення спілки  методистів (МР) (організація її роботи; робота з головами МО і взаємний обмін інформацією з ними).



Каталог з проблемної теми "Активізація мовленнєвої діяльності школярів"
(автор Флюр Ю.О.) 
1. Активізація мовленнєвої діяльності школярів (практичні напрацювання вчителів початкової школи)
2. Дидактико-методичне забезпечення уроків словесності (кафедра історико-гуманітарних дисциплін)
3. Матеріали з ярмарку педагогічних технологій (творчі напрацювання вихователів дошкільних груп)
4. Діагностико-прогностичні та методичні напрацювання з проблемної теми.( методичне об'єднання вихователів навчально-реабілітаційного центру)
5. Творчі доробки реабілітаційної кафедри КЗ ЗСЗШІ "Джерело"
6. Панорама методичних ідей педагогів кафедри природничо-математичних дисциплін.

Каталог матеріалів методичного кабінету (автор Стешенко І.М)
5. Тематичний реєстр касет та дисків



Аналіз роботи шкільної бібліотеки КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР за 2019-2020 н.р.
Методичний кабінет
План роботи шкільної бібліотеки КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР на 2019 – 2020 н. р.
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ НА 2019– 2020 Н. Р.
АНАЛІЗ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ У 2018-2019 Н.Р.
Блог шкільної бібліотеки КЗ "ЗСЗШІ "Джерело" (автор Котій І.М.) 
План роботи методичного кабінету КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР на 2018-2019 н.р.
План роботи методичного кабінету КЗЗСЗШІ «Джерело» ЗОР  на 2017– 2018 навчальний рік

Комментариев нет :