Підвищення кваліфікації педагогічних працівників
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників здійснюється в КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР відповідно до нормативних вимог та перспективного плану курсової перепідготовки на 2016-2021р.р. з орієнтацією на пріоритети інноваційного управління. Курсова перепідготовка є складовою системи методичної роботи й важливою ланкою у формуванні пріоритетних компетенцій педагогів.
З метою організації курсової перепідготовки в навчальному закладі відпрацьований  чіткий алгоритм щодо організації підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.



Алгоритм дій щодо організації підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР

Основною формою підвищення рівня кваліфікації педагогів школи є курсова перепідготовка (заочна, денна, дистанційна), яка відбувається планово, з урахуванням побажань педагогічних працівників щодо змісту, форм та методів проходження курсів. Визначення здібностей, нахилів, рівнів сформованості когнітивно-технологічного, методичного, комунікативно-ситуативного й інших компонентів професійної компетентності педагогів здійснюється за допомогою діагностичних процедур: тестування, співбесід.
З метою зростання педагогічної майстерності педагогів постійно забезпечується їх участь у різних формах підвищення  кваліфікаційного рівня: проходження курсової перепідготовки на  базі  КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР, проведення проблемних курсів для груп педагогів, які  працюють над реалізацією визначеної проблемної теми школи-інтернату, забезпечення  участі у тренінгах, семінарах у центрі ВАБОС, отримання другої вищої освіти у ВНЗ , участі у обласних, Всеукраїнських, міжнародних семінарах, конференціях , робота в творчих групах на базі ЗОІППО тощо.


Форми методичної роботи, які сприяють заохоченню педагогів до підвищення кваліфікації і є умовами для зростання фахової майстерності вчителів


Важливим етапом в організації підвищення кваліфікації є облік і контроль. Задля цього ведеться облік підвищення кваліфікації педагогів з урахуванням п’ятирічного графіку чергової атестації, журнал обліку курсових і післякурсових завдань, відпрацьована система заходів щодо вивчення результативності підвищення кваліфікації (анкети, пам’ятки, тести тощо), визначені параметри оцінювання роботи вчителя.

Вивчення результативності підвищення кваліфікації дає змогу відстежити динаміку професійного зростання педагога (підвищення рівня ефективності та удосконалення форм і методів навчання), здійснити  глибокий аналіз і виявити результативність у роботі вчителя після навчання на курсах. Така форма роботи  допомагає не лише вивчати творчу педагогічну діяльність, поліпшувати  методику викладання навчальних дисциплін, але й допомагає  виявити проблеми у роботі вчителя  та шляхи їх подолання.



Комментариев нет :