Теоретичне обґрунтування діяльності експериментального майданчика
Тема: “Організаційно-педагогічні умови створення
єдиного корекційно-реабілітаційного простору в сучасному
навчально-реабілітаційному центрі”
Мета експериментального дослідження полягає в
теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці
організаційно-педагогічних умов створення єдиного корекційно-реабілітаційного
простору в сучасному навчально-реабілітаційному центрі.
Основні напрямки експериментальної роботи:
— розробка технології інтеграції оздоровчого
(корекційно-реабілітаційного) процесу в структурі освітнього середовища закладу
розробка принципів створення єдиного корекційно-реабілітаційного простору;
— забезпечення організаційно-педагогічних умов
створення єдиного корекційно-реабілітаційного простору;
— розробка змісту і методів корекційно-розвивального
навчання учнів з психофізичними вадами;
— розробка методичних рекомендацій для педагогічних
працівників, учасників НВП, батьків;
— створення умов для здійснення моніторингу процесів
навчально-виховного процесу;
— пропаганда знань корекційної педагогіки з метою
підтримки процесів інтеграції та подальшої соціалізації вихованців закладу.
Об’єкт дослідження: процес освіти учнів в умовах
особистісно-зорієнтованого корекційно-реабілітаційного простору.
Тема експериментального майданчика:
Формування здоров’язбережувального соціально-адаптивного середовища в
освітньому процесі реабілітаційного центру як умова збереження і поновлення
здоров’я дітей з різними соматичними вадами”
Мета концепції:
Розвиток духовно-здорового реабілітаційного ресурсу освіти на основі
соціально-адаптивної діяльності Центру. Визначення принципів і приорітетів,
обґрунтування рушійних засад задля подальшого вдосконалення і розвитку закладу
та системи навчально-виховних заходів.
Мета експерименту :
— Здійснювати пошук та апробацію сучасних ефективних методик і технологій
медико-психолого-педагогічного супроводу дітей різних нозологій з особливими
освітніми потребами, педагогічне керівництво інтегративними процесами в
освітній і соціальний простір;
— сформувати соціально-цивілізаційну компетентність дитини з особливими
загальноосвітніми потребами;
— експериментально перевірити вплив здоров’язберігаючих технологій на
підвищення рівня навчальних досягнень і загального життєвого тонусу;
— розробити методичні рекомендації з питань застосування
здоров’язбережувальних технологій в навчальному процесі;
— виявити шляхи і засоби управління діяльності, спрямованої на збереження і
поліпшення здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.
Умови проведення
експерименту:
— Створення і модернізація матеріально-технічної бази наукового
майданчика на основі КЗ ЗНРЦ “Джерело”;
— Розробка науково-методичної, фінансової, кадрово-організаційної
основи діяльності майданчика;
— Збагачення суб’єктів освітньої системи знаннями щодо надання
корекційно-реабілітаційної допомоги особам з психофізичними порушеннями;
— Підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які беруть участь
в експериментально-пошуковій роботі;
— Обов’язкове поєднання медико-психолого-педагогічної допомоги;
— Визначення характеру і меж змін у змісті, формах та методах
організації навчального та реабілітаційного процесів;
— Створення умов для впровадження інтегрованого, інклюзивного,
індивідуального навчання;
Очікувані результати:
1. Вивчення умов і принципів впровадження здоров’язберігаючих технологій та
інтеграційних засад у навчальний процес.
2. Розробка структурно-змістової моделі формування здоров’яцентристського
світогляду учнів реабілітаційного центру.
3. Підвищення рівня здоров’я усіх учасників навчально-виховного процесу.
4. Розробка методичних рекомендацій з проблеми формування здоров’я на
основі впровадження передових технологій навчання для учнів 1 – 12 класів.
5. Підвищення загальної та управлінської компетентності педагогічного
колективу з організації здоров’язбережувального освітнього середовища.
6. Позитивні зміни в динаміці фізичного, психічного, духовного та
соціального здоров’я учнів.
7. Позитивна динаміка взаємовідносин між собою учнів із різними формами
порушень соматико-психічної сфери і учнями так званої “норми”.
8. Зменшення проявів девіантної поведінки вихованців.
9. Активізація компенсаторних механізмів шляхом лікувально-розвивальних
методологій.
10. Підвищення організаційної культури, індивідуального іміджу навчального
закладу.
11. Варіативність системи освітніх послуг, зміни підходів у наданні
корекційної допомоги.
12. Оптимізація кадрової політики — підготовка високоякісних спеціалістів
для управління процесом корекційної допомоги.
Майстерність педагогічного спілкування
"Джерело" трансформує наукові здобутки
І знову почесна нагорода - в " Джерелі"
ДОСВІД ІННОВАЦІЙ ПРОРОСТАЄ МОГУТНІМ КОРІННЯМ У «ДЖЕРЕЛІ»
Про підготовку науково-експериментальної роботи. Крохмаль Н.Б.
«ДЖЕРЕЛО», ОСЯЯНЕ ТВОРЧИМ ПРОМІННЯМ
Самовдосконалення є домінантною необхідністю освітян «Джерела»
ТВОРЧІ ЗДОБУТКИ ПЕДАГОГІВ «ДЖЕРЕЛА» ПОБАЧИЛИ СВІТ
ТЕХНОЛОГІЯ КОМАНДНОЇ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ
«КОМАНДНИЙ ПІДХІД У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ДІТЯМ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА»
ТРАНСФОРМАЦІЯ НАЙКРАЩИХ ІДЕЙ «ДЖЕРЕЛА» - НА МІЖНАРОДНУ ВИСТАВКУ
Експериментально-пошукова робота
Організаційно-педагогічні умови модифікації корекційно-реабілітаційного простору спеціального навчального закладу
Перспективний план інноваційної діяльності та науково-методичного забезпечення освітнього процесу в КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР
Чергове визнання окрилених любов’ю до творчості педагогів «Джерела»
Творча група креативних педагогів «Джерела» - призери обласної виставки «Освіта Запорізького краю – 2017»
Лідери Міжнародної виставки – високопрофесійні спеціалісти «Джерела»
Мета експерименту :
Майстерність педагогічного спілкування
"Джерело" трансформує наукові здобутки
І знову почесна нагорода - в " Джерелі"
ДОСВІД ІННОВАЦІЙ ПРОРОСТАЄ МОГУТНІМ КОРІННЯМ У «ДЖЕРЕЛІ»
Про підготовку науково-експериментальної роботи. Крохмаль Н.Б.
«ДЖЕРЕЛО», ОСЯЯНЕ ТВОРЧИМ ПРОМІННЯМ
Самовдосконалення є домінантною необхідністю освітян «Джерела»
ТВОРЧІ ЗДОБУТКИ ПЕДАГОГІВ «ДЖЕРЕЛА» ПОБАЧИЛИ СВІТ
ТЕХНОЛОГІЯ КОМАНДНОЇ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ
«КОМАНДНИЙ ПІДХІД У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ДІТЯМ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА»
ТРАНСФОРМАЦІЯ НАЙКРАЩИХ ІДЕЙ «ДЖЕРЕЛА» - НА МІЖНАРОДНУ ВИСТАВКУ
Експериментально-пошукова робота
Організаційно-педагогічні умови модифікації корекційно-реабілітаційного простору спеціального навчального закладу
Перспективний план інноваційної діяльності та науково-методичного забезпечення освітнього процесу в КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР
Чергове визнання окрилених любов’ю до творчості педагогів «Джерела»
Творча група креативних педагогів «Джерела» - призери обласної виставки «Освіта Запорізького краю – 2017»
Лідери Міжнародної виставки – високопрофесійні спеціалісти «Джерела»
Комментариев нет :
Отправить комментарий