Теоретичне обґрунтування діяльності експериментального майданчика





Тема: “Організаційно-педагогічні умови створення єдиного корекційно-реабілітаційного простору в сучасному навчально-реабілітаційному центрі”

Мета експериментального дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці організаційно-педагогічних умов створення єдиного корекційно-реабілітаційного простору в сучасному навчально-реабілітаційному центрі.

Основні напрямки експериментальної роботи:
— розробка технології інтеграції оздоровчого (корекційно-реабілітаційного) процесу в структурі освітнього середовища закладу розробка принципів створення єдиного корекційно-реабілітаційного простору;
— забезпечення організаційно-педагогічних умов створення єдиного корекційно-реабілітаційного простору;
— розробка змісту і методів корекційно-розвивального навчання учнів з психофізичними вадами;
— розробка методичних рекомендацій для педагогічних працівників, учасників НВП, батьків;
— створення умов для здійснення моніторингу процесів навчально-виховного процесу;
— пропаганда знань корекційної педагогіки з метою підтримки процесів інтеграції та подальшої соціалізації вихованців закладу.

Об’єкт дослідження: процес освіти учнів в умовах особистісно-зорієнтованого корекційно-реабілітаційного простору.


Тема експериментального майданчика:
  Формування здоров’язбережувального соціально-адаптивного середовища в освітньому процесі реабілітаційного центру як умова збереження і поновлення здоров’я дітей з різними соматичними вадами”

Мета концепції:
  Розвиток духовно-здорового реабілітаційного ресурсу освіти на основі соціально-адаптивної діяльності Центру. Визначення принципів і приорітетів, обґрунтування рушійних засад задля подальшого вдосконалення і розвитку закладу та системи навчально-виховних заходів.

Мета експерименту :
— Здійснювати пошук та апробацію сучасних ефективних методик і технологій медико-психолого-педагогічного супроводу дітей різних нозологій з особливими освітніми потребами, педагогічне керівництво інтегративними процесами в освітній і соціальний простір;
— сформувати соціально-цивілізаційну компетентність дитини з особливими загальноосвітніми потребами;
— експериментально перевірити вплив здоров’язберігаючих технологій на підвищення рівня навчальних досягнень і загального життєвого тонусу;
— розробити методичні рекомендації з питань застосування здоров’язбережувальних технологій в навчальному процесі;
— виявити шляхи і засоби управління діяльності, спрямованої на збереження і поліпшення здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу.

Умови проведення експерименту:
— Створення і модернізація матеріально-технічної бази наукового майданчика на основі КЗ ЗНРЦ “Джерело”;
— Розробка науково-методичної, фінансової, кадрово-організаційної основи діяльності майданчика;
— Збагачення суб’єктів освітньої системи знаннями щодо надання корекційно-реабілітаційної допомоги особам з психофізичними порушеннями;
— Підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які беруть участь в експериментально-пошуковій роботі;
— Обов’язкове поєднання медико-психолого-педагогічної допомоги;
— Визначення характеру і меж змін у змісті, формах та методах організації навчального та реабілітаційного процесів;
— Створення умов для впровадження інтегрованого, інклюзивного, індивідуального навчання;

Очікувані результати:
1. Вивчення умов і принципів впровадження здоров’язберігаючих технологій та інтеграційних засад у навчальний процес.
2. Розробка структурно-змістової моделі формування здоров’яцентристського світогляду учнів реабілітаційного центру.
3. Підвищення рівня здоров’я усіх учасників навчально-виховного процесу.
4. Розробка методичних рекомендацій з проблеми формування здоров’я на основі впровадження передових технологій навчання для учнів 1 – 12 класів.
5. Підвищення загальної та управлінської компетентності педагогічного колективу з організації здоров’язбережувального освітнього середовища.
6. Позитивні зміни в динаміці фізичного, психічного, духовного та соціального здоров’я учнів.
7. Позитивна динаміка взаємовідносин між собою учнів із різними формами порушень соматико-психічної сфери і учнями так званої “норми”.
8. Зменшення проявів девіантної поведінки вихованців.
9. Активізація компенсаторних механізмів шляхом лікувально-розвивальних методологій.
10. Підвищення організаційної культури, індивідуального іміджу навчального закладу.
11. Варіативність системи освітніх послуг, зміни підходів у наданні корекційної допомоги.
12. Оптимізація кадрової політики — підготовка високоякісних спеціалістів для управління процесом корекційної допомоги.


Майстерність педагогічного спілкування 

"Джерело" трансформує наукові здобутки

І знову почесна нагорода - в " Джерелі"

ДОСВІД ІННОВАЦІЙ ПРОРОСТАЄ МОГУТНІМ КОРІННЯМ У «ДЖЕРЕЛІ»


Про підготовку науково-експериментальної роботи. Крохмаль Н.Б.

«ДЖЕРЕЛО», ОСЯЯНЕ ТВОРЧИМ ПРОМІННЯМ

Самовдосконалення є домінантною необхідністю освітян «Джерела»

ТВОРЧІ ЗДОБУТКИ ПЕДАГОГІВ «ДЖЕРЕЛА» ПОБАЧИЛИ СВІТ

ТЕХНОЛОГІЯ КОМАНДНОЇ РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

«КОМАНДНИЙ ПІДХІД У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ДІТЯМ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА»

ТРАНСФОРМАЦІЯ НАЙКРАЩИХ ІДЕЙ «ДЖЕРЕЛА» - НА МІЖНАРОДНУ ВИСТАВКУ

Експериментально-пошукова робота

Організаційно-педагогічні умови модифікації корекційно-реабілітаційного простору спеціального навчального закладу

Перспективний план інноваційної діяльності та науково-методичного забезпечення освітнього процесу в КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР

Чергове визнання окрилених любов’ю до творчості педагогів «Джерела»

Творча група креативних педагогів «Джерела» - призери обласної виставки «Освіта Запорізького краю – 2017»

Лідери Міжнародної виставки – високопрофесійні спеціалісти «Джерела»

Комментариев нет :